niedziela, 27 kwietnia 2014

Etap piąty - Podsumowanie


Przez te Święta Wielkanocne i przedłużony szósty etap zupełnie zapomniałam o wynikach z piątego etapu. Ciągle miałam coś na głowie, a sporą część czasu nie miałam dostępu do porządnego komputera. Wybaczcie..

Już nadrabiam zaległości i ogłaszam Wam wyniki Piątego Etapu Projektu "Mamo, bądź kobieca". Przypominam, że tydzień minął nam w temacie własnych zainteresowań.

Każda z Was ma ciekawe pasje i jestem pod wrażeniem różnorodności Waszych zainteresowań,ale jak wiecie nagrodę może otrzymać tylko jedna.

Nagroda za udział w piątym etapie to:

Komin lub czapka w wersji dorosłej w dowolnym kolorze
Od MaBiBi
(zdj. poglądowe)


Moim zdaniem nagroda należy się Budującej Mamie, ponieważ ma wyjątkową pasję, a przy tym mimo iż mogłaby się zdawać nudna, przedstawiła ją w bardzo intrygujący sposób.

Budującą Mamę proszę o kontakt na adres e-mail: kobieta-mzik@wp.pl

Wszystkie linki do relacji znajdziecie tutaj.

Przypominam, że udział może wziąć każda Mama, ale osoby które przesyłają swoje relacje po terminie nie biorą udziału w konkursie. Wiem, że nie łatwo jest Wam zorganizować się i pisać na czas, ale jakieś zasady muszą być.

Jeśli chcecie zobaczyć jakie pasje ma moja skromna osoba zajrzyjcie TUTAJ.

1 komentarz:

  1. po raz kolejny bardzo dziękuję :) Rzeczywiście matematyka jest nielubiana, a może sprawić tyle radości :D

    OdpowiedzUsuń